اوج بالابر

تولید انواع بالابر توسط شرکت اوج بالابر با بهترین کیفیت و استاندارد های روز دنیا

اوج بالابر

تولید انواع بالابر توسط شرکت اوج بالابر با بهترین کیفیت و استاندارد های روز دنیا

شرکت اوج بالابر در سال 1375 به شماره ثبت 161660 فعالیت خود را در زمینه تولید انواع بالابر های صنعتی متحرک با سیستم الکتروهیدرولیک و الکترومکانیک برقی با ارتفاع کاربردی 5 الی 20 متر و بالابر های نردبان کشویی چرخ دار دستی و انواع بالابر های ثابت باری و ویلچربر (معلول بر) با سیستم الکتروهیدرولیک و الکترومکانیک و انواع کلایمر را آغاز نموده است .این شرکت تحت مدیریت استاندارد و اتحادیه ماشین ساز و فلز تراش ایران و دارای واحد های طراحی مهندسی ، برنامه ریزی و کنترل (QC) و آموزش و ... و ارائه ضمانت کالا و خدمات پس از فروش فوری می باشد .بالابرهای شرکت اوج بالابر ضمن ایجاد ایمنی برای کابران و کاربری در ارتفاع های مختلف برای اپراتور و سرعت بهره وری در انجام کلیه کار های تأسیساتی و خدماتی و ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد . این گروه تولیدی با استفاده از اخرین تکنولوژی روز و با کوشش ، نوآوری ، پرسنل مستعد و کارامد خود توانسته تولیدات خود را با کیفیت بالا وبیش از 45 نوع محصول با ابعاد و اندازه های مختلف محصولات خود را در اختیار کاربران صنایع محترم قرار دهد .

  • ۰
  • ۰

اگر تصمیم به انجام کاری در ارتفاعات مختلف از سطح زمین دارید، بالابر هیدرولیک می تواند بهترین انتخاب باشد. بالابر هیدرولیکی عمدتا برای عملیاتی که شامل بلند کردن و بالا بردن است استفاده می شود. این آسانسورها به علت با دوام و ایمن و کم هزینه بودن و کاربری های مختلفی که دارند بسیار مورد توجه هستند. این نوع از بالابر معمولا به عنوان بالابر آکاردئونی نیز شناخته می شود.از انواع آن می توان به آساسنور خانگی هیدرولیکی یا هوم لیفت یا بالابر خانگی ، بالابر نفربر و بالابر مسجد اشاره نمود.
این دستگاه ها به غیر از اینکه برای بلند کردن و بارگذاری بارهای سنگین کاملا مناسب می باشند، نقش مهمی در کاهش خستگی کارگران نیز ایفا می کنند. به عبارتی از نیروی کار کمتری استفاده می گردد. علاوه بر این، چنین تجهیزاتی به شما کمک می کند محل کار خود را به یک مکان امن تر کرده و منجر به افزایش بهره وری می شوند. شما می توانید از این آسانسور ها به عنوان آسانسور نفربر و همچنین آسانسور باری برای انتقال کالا، ماشین آلات و مواد خام استفاده کنید. بکارگیری آسانسورهای معمول که به طور سنتی مورد استفاده قرار می گیرد به سادگی در چنین مواردی مناسب نیست، به همین دلیل برای صنایع امروزی نیاز به یک بالابر هیدرولیکی تقریبا ضروری است.
 

یک بالابر هیدرولیکی چگونه عمل میکند؟
چنین آسانسوری با کمک سیلندرهای هیدرولیکی کار می کند که در بالا بردن و پایین آوردن ماشین آلات و دیگر اشیا کمک می کند. آنها دارای ارگونومی بالاتری نسبت به دیگر انواع آسانسورها دارند. از آنجا که آنها برای حمل بارهای سنگین ساخته شده اند می توانید از بالابر هیدرولیکی برای جابجایی تجهیزات بزرگ در ارتفاع استفاده کنید. و در صورت نیاز به کار با بارهای سنگین تر، شما می توانید یک بالابر سفارشی را از سازنده آن بخواهید.
 

برخی از کاربردهای متداول یک بالابر هیدرولیکیآنها می توانند برای بارگیری و تخلیه وسایل سنگین از یک کامیون استفاده شوند. این آسانسورها را می توان مکررا و به آسانی بالا برده و همچنین به همان صورت پایین آورد و به شما اجازه بارگیری و تخلیه بارهای بسته بندی شده را می دهد. نیازی به گفتن نیست که این امر موجب صرفه جویی زیادی در زمان و انرژی می شود. همچنین، این نوع بالابر به طور خاص در اسکله ها و بنادر کارایی بسیار مفیدی دارند. همچنین چنین آسانسوری می تواند برای انتقال کارگران، تکنسین ها و کارگران در محل کار استفاده شود. این وضعیت معمولا در مورد کار سیم کشی انجام می شود که باید در یک ارتفاع مشخص انجام گردد. بالابر هیدرولیکی دارای یک سکو یا کابین امن می باشد تا انجام کار در ارتفاع با آسودگی خاطر صورت پذیرد.
استفاده از بالابر هیدرولیکی ثابت در مکان هایی مثل انبارها تقریبا غیرممکن است، زیرا بارگیری و تخلیه زیاد باید در فواصل کوتاه انجام شود. بالابر هیدرولیکی مجهز به چرخ (متحرک) یک راه حل ایده آل برای انجام چنین کارهایی است.
برای تهیه یک بالابر هیدرولیکی باید دقت داشت تا از یک تولیدکننده معتبر صورت گیرد. چرا که در چنین دستگاه هایی استفاده از قطعات و لوازم با کیفیت بسیار حائز اهمیت است. همچنین می توان از بابت امور خدمات و تعمیر و نگهداری نیز آسوده خاطر بود.

 

  • ۹۸/۰۹/۲۴
  • علی قطب

نظرات (۱)

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی